första...

första gången jag skriver här... tog lite sov morgon idag har jobbar hela veckan men de har nog många andra oxå gjort så de e inge synd om mig.. idag är de cross som står på schemat jag å min lilla syster gjorde upp en bana igår kväll på en stubbåker ska bli så kul att köra igen de va ett tag sen nu... fast jag har tappat bort alla mina skydd har bara hjälmen kvar så jag får ta de lugnt... haha få se me de ;) ikväll blir de partay me killkompisarna :)

annas e jag en tjej på snart 24 år som heter anna bla bla... bor på landet. har två systrar ja e i mitten de e ganska skönt då har man bra kontakt med dem dåda men de va inge kul när man va lite då blev man bara tärrad av dem...har en sambo som heter andreas... jobbar på sjukhus som undersköterska som kan va ganska kul ibland....nja sen finns de nog inte så mycket mer att säga just nu... hej hopp!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback